bbb

ghh

Chevrolet Camaro

To celkom jasne, je muscle car. Má boky mysmi Geoff, veľký Shout gril, ráfiky, ktoré vyžadujú okuliare, a volant je na zlej strane. Ale niečo tu chýba. Niečo starého. Niečo skákacie. Niečo odpadky: odpružené list / live nápravy zadný koniec. Jo, pod 2011 Euro-spec Chevy Camaro, je tu 4,5-link nezávislé zadné koniec. Ako správne auto. Ale vy už viete, že, pretože to je štandardný fit na americko-speccer. Je možné, že ste vedeli, že je Eurozoner bola vystužená jeho vlastným súborom super-Stiff tlmičov a pár premiestniť a prebudoval proti prevráteniu. Takže, na rozdiel od domáceho trhu, verzia, to robí nemysliteľné pre americkú auta. To rohy. ROHY! Pig-in-Muck valcovanie sklony boli bezchybné, a to aj napriek rozvoj najmenej Jakuba obľúbené rekreačné destinácie - Nürburgring - to pohltí otvorenej ceste s GT-ako pokoj. Ale to je v cene. Veľký desivé jeden. V Amerike, starý štýl, že ak máte prácu - akúkoľvek prácu - budete môcť dovoliť Camaro má relatívne pravdivé. Ceny začínajú na 15.000 libier tamto (hoci pre poskokov V6). Sem, pevné hlava je päťka off 35.000 libier a RAG hore na 39.995 libier. Zoinks. OK, takže naše Euro verzie, ktoré prichádzajú ako kupé a kabriolet, sú viac ako 22.540 libier USDM 2SS modelu. K dispozícii sú dva motory - LS3 a L99 - ktoré sú zoskrutkované s šiestich-stupňovou manuálnou a automatické, resp. Sú skoro rovnaké, ale automatická dostane VVT, ktorý poháňa ho 62 mph 0,2 sekundy, ehm, pomalší. Obaja sú 6,2 l - ručné dostane 432hp a auto 405hp - stick-shift kupé trvá 5,2 sekundy, aby sa na 62 mph a handru-Top 5,4. Auto coupe to robí 5,4 a kabriolet v 5,6. Ale to nie je naozaj pocit, že rýchlo. Je to iba vtedy, keď sa budete riadiť manuál, lipnutie na pomery po dobu dlhšiu ako sa zdá zdravé, máte naozaj pocit, že ste v niečom ako výkonný ako 911. Inde, Euro-spec dostane 20-palcový zliatiny, low-profile Pirelli PZeros, Brembo štyri piestové brzdy. K dispozícii je tiež Hurst krátkou projekčnou Shifter, alebo pre automatické modelu Active palivom (štyri z ôsmich valcov odstaviť, keď to nie je tlačený). To sa sprisahali, aby 20.1mpg v našom testera, ktorá nie je úplne hrozné. Zostáva problém s cenovkách, však. Je to viac ako desať tisíc viac ako jeho americký náprotivok. Čo sa zdá veľa pre niektoré stabilizátorom a tlmičov - že som ani pohyboval volant (všetky sú vľavo šlapky). A cena sa zdá vyššia, keď ste vo vnútri. V-stĺpikov a plastové výplne dverí flex s jemným prod, a vratkú šitie oplýva. So strechou klapky okolo, keď je dole, taky. Čo je všetko trochu škoda, pretože zlá vnútorné svietidlo kvalita nie je endemická dnešnej GM plodiny - sú upevnené na Volt a Cruze spolu veľmi dobre. Napriek tomu, Camaro nesie štyroch ľudí, nie? Nie tak celkom. Existujú silné náznaky, že to by malo. Hlavne dve sedadlá v zadnej časti. Ale ak sa pokúsite a hodí sa pre človeka vybaveného nohy v, bude polovica ich tváre sa rozmazal na obloženie a zvyšok ich tela umiestnený za rušivé lekárske vyšetrenie. Ale priznajme si to: Žiadna z týchto vecí. Nakupovanie akejkoľvek svalovej auto vo všetkých Spojeného kráľovstva o vizuálnu feromóny a kultúrnych významov. A ak ste vážne uvažujú o jeden, bude tieto slová znamenajú pre teba nič. Ani budú tieto: "ekonomika" a "praktickosť". A o to práve ide. Nákup takhle presahuje rozsudok, a to jeden dokonca ide guľaté rohy.