bbb

ghh

Ferrari 458 Italia vs Lamborghini Gallardo Superleggera

Žiadne iné značky na svete viac jasne vyjadrujú pojem "exotických vozidiel" ako a Nielen, že definujú neuveriteľný výkon, ale aj vyvolať vášeň a vzrušenie medzi automobilovými nadšencami po celom svete. Zatiaľ čo obe spoločnosti majú zdravý rešpekt pre seba navzájom, nenechajme sa mýliť, že každý má tiež silný pocit hrdosti a túžbu k jednému-up druhej. Vzhľadom na ich prepletené dejiny-Ferruccio Lamborghini bol odbil Enzo Ferrari čoskoro, keď si sťažoval na ceste Enzo cars-nie je nič viac vzrušujúce, ako vidieť obe automobilky sa snažia out-duel sa navzájom s každou novou generáciou vozidiel. Tak to len zmysel, aby pochytali najnovšie týchto dvoch talianskymi staviteľmi "výtvory a hodiť ich do ringu za dobrú boj: 2011 Ferrari 458 Italia vs Lamborghini Gallardo LP570 2011-4 Superleggera. V jednom rohu je úplne nový. Pochádza z bohatej línie bytia kompaktný Berlinetta rodiny Maranello. Prvý z nich bol v polovici motor Dino, potom prišiel 308, 328, 348 a F355. Následná 360 Modena vzal modelový rad dopredu obrovský krok s výrazne iný vzhľad, ktorý sa vyvinul do F430. Nový Italia teraz preberá opraty a poplatkov vopred s početnými technológiami získaných od spoločnosti slávnej Formule 1 programu. Racing je hlboko zakorenená v Ferrari Enzo-skutočne predal cestné vozidlá jednoducho financovať jeho automobilových podnikov. V druhom rohu, Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera-z cross-mesto Sant'Agata Bolognese rodiny, ktorá sa zrodila veľmi uctievaného Miura a out-of-to-svet-Countach je založený na štandardnej Gallardo odhalený v roku 2003. Superleggera je navrhnutý tak, aby žiť na trati, a je vybavený pevnejším zavesenie ladenie a hmotnosť šetriace uhlík-vlákien zložiek, ktoré holení 154 libier z Slovník Gallardo. Zaujímavé je, že závodná nikdy v spoločnosti krvi. Ale Ferruccio vyrazil postaviť lepšie a vzrušujúce cestné auto ako Ferrari. Na povrchu by sa mohlo zdať, že postaví na Italia proti Superleggera je to ako porovnávať jablká s hruškami. Ostatne Ferrari určené najmä ako vysoko výkonné cestné auto, zatiaľ čo Lamborghini je dráha zameraný verzia Gallardo. Ale pozrite sa bližšie, prekvapivo, obaja športové autá zdieľajú nezvyčajne podobné technické špecifikácie. Váži 3490 libier, je Ferrari vybavený priamym vstrekovaním 4,5-litrový strednej-sa zvyšoval V-8 motor generuje 570 koní pri 9000 otáčkach za minútu, s 398 krútiaci krútiaceho momentu pri 6000 otáčkach za minútu. Sprepitné váhy na 3470 libier, len 20 libier ľahší ako Italia-Lamborghini má tiež priamy vstrekovaním pohonné bydliskom amidships, ktoré môže čerpať z 562 koní pri 8000 otáčkach za minútu a krútiaci 398 krútiaceho momentu pri 6500 otáčkach za minútu. Kontrast je, že Superleggera moc pochádza z 5,2-litrový V-10, a to poháňa všetky štyri kolesá. Podľa svojich tovární, najvyššiu rýchlosť pre každé auto je vyhlasoval, 202 mph. Vyvolávacia cena pre každý pohybuje okolo 230.000 dolárov. Náhoda? Možno. A to je pravdepodobne tiež bezpečné myslím, že Ferrari úzko zvyklostiam, zatiaľ čo Italia bol vyvinutý. 1. kolo: Road Performance Nastúpte Ferrari 458 Italia, a ste liečení pre zmes starého a nového kompletný s bohato prešité talianskej kože doplnené novými technológiami, ako je z uhlíkových vlákien obrubou a plne digitálny pomlčka. Sedadlá sú pohodlné a podporné, a vonkajšie pohľad je veľmi dobrý celú cestu okolo auto-i dozadu. V kontraste, Lamborghini kokpitu je všetko o podnikaní: tenko polstrované uhlíkových vlákien sedadlá s uhlík-vlákien výplní dverí a stredový tunel, porovnaná s veľkorysým použitím tkaniny Alcantara, je zámerom oholiť libier a sprostredkovať pocit rýchlosti. Stare do prístroja na Italia cluster-predné a centrum je všetky dôležité žltá analógový otáčkomer. Na pravej strane je TFT (Thin Film Transistor) obrazovkou, ktoré možno prepínať pomocou rôznych funkcií, ako je rádio a navigáciu cez neohrabaný a off-uvedenie iDrive-ako gombík. V polohe vypnuté, pravá obrazovka sa rýchlomer. Na úplne vľavo existuje niekoľko obrazoviek, ktoré môžu byť zadané up (cez inú iDrive-ako gombíka), vrátane riadenia pomoci nastavenia na základe rôznych konfiguráciách podvozku. Na volante nájdete manettino dial-rovnako ako v F1 auto-, čo vám umožní vybrať preferovaný nastavenie podvozku: Šport, Race, CT OFF (trakcie off) a CST Off (všetko off okrem ABS, a "znovu na vlastnú päsť). Tlačidlá smerové svetlá sú umiestnené na volante rovnako, len na vnútorných rohoch okolí, kde by ste normálne odpočívať palcami. To môže byť nepríjemné pre niektoré, najmä ak ste v strede otáčky a neviem, ktorý zase signál je na. Iní našli je celkom logické, že vaše ruky budú nikdy byť mimo volant. Ako sa dalo očakávať, sú veľké pádlo radenie za Getrag Ferrari 7-rýchlostný twin-spojkou pevne na stĺpiku riadenia. Gallardo je združený prístroj je založený na oveľa staršie 2003 dizajnom. Všetky dôležité meradla ako rýchlomera a otáčkomera sú v analógovej podobe, s malým centre digitálnym displejom zobrazujúci palubný počítač a niekoľko z vozidla vitálnych funkcií. Informačný systém na stredovej konzole je podobná tým, ktoré používajú v Audis (Lamborghini rodič), a klimatizácia je základná s niekoľkými tlačidlami. Rovnako ako vo Ferrari, zostanú Lambo je pádla radenia pevne na stĺpiku riadenia (vľavo podradenie, vpravo radenie hore), zapojenie jeho hydraulicky ovláda jeden-spojka 6-stupňovou prevodovkou. A tam sú podobné jazdné režimy ako s Ferrari: štandard, Šport a Corsa (za využitie dráhy), rovnako ako "všetko, čo nesvieti okrem ABS" nastavenia. Hoci Superleggera nie je tak technologicky naloženého ako Italia, tam je nejaká výzva k jeho jednoduchosti a nie-nezmysel prístup. Riadenie dva exoty na verejných komunikáciách, rozdiel v charaktere je zrejmé. Lamborghini neposkytuje žiadne výhovorky, že jeho zavesenie je optimalizované pre závodnej dráhe. Na Interstates alebo likvidačného horských cestách, Superleggera je každú nerovnosť a crack na známej ceste, a máte pocit, že priamy vplyv týchto nedostatkov jasne cez dolnej časti chrbta. Riadiaca on-centrum a off-stred pocit je priamy a pekne vyvážené, s rastúcou úsilia potrebného prostredníctvom znižovania polomeru zákrut. Vozidla s pohonom všetkých kolies dodáva, že navyše pocit bezpečia a dôvery, takže môžete jazdiť v zákrutách trochu rýchlejšie a počítať na predných kolesách sa vytiahnuť.