bbb

ghh

Mitsubishi Lancer Evolution RS

Mitsubishi Lancer Evolution je drsný a surový malé sedan. Niet pochýb o tom jeho jazda je tak tuhý ako predlaktie zachvela a jej vysoko zvýšiť preplňovaný štvorvalec, ako razantný ako Oscar de la Hoya. Ale ak má človek naložiť s trestom, Evo odmeňuje vodiča s krásne vyváženú podvozku, ten, ktorý slúži až vznešené úrovne priľnavosti, zrýchlenie, a manipulácia-všetko za 30.574 dolárov. Navyše, to môže byť argumentoval, že Evo je prijateľný denný ovládač, čo s jeho štandardné centrál na DO, CD prehrávač, a zrkadlá, okná a dverové zámky. Ale vziať preč tie vybavenie, a to, čo ste dostali? Na 27.374 dolárov Evolution RS zobrazený tu, čo je rýchlejší, zúrivý Evo, že je to ako drsný ako jeho brat, ale aj hrubší. RS vzdáva všetko pohodlie a zdvorilosť v mene záchrany hmotnosti, preliačiny špinu s 234 menej libier, než je štandardná Evo. Samozrejme, odstránenie centrál na DO, CD prehrávač, a moc dobroty neuvoľňuje dosť váhy, aby výkonnostný bod, takže RS musí tiež opustiť továreň bez štandardného modelu sound-izolačných materiálov, kufor podšívka, anti-lock brzdový systém, zadné krídlo, zadný stierač, vysoko-intenzita-výbojky svetlomety, a len asi každý interiér praktickosť, vrátane toaletných zrkadiel, zadný pomáhať uzlov, a na mape svetla. Dokonca aj kľučky dverí a zrkadlá postrádajú váhu farby. Naše Tester bol bez klimatizácie rovnako. Mitsubishi neskôr rozhodol, že všetci '04 RSS by byť vybavený týmto pohodlie. Takže s A / C, počítame, že RS by byť trochu bližšie k 3175-búšiť do odhadu Mitsu je. Hoci RS je obdarený pri nižšej hmotnosti, nebolo daný viac sily. Je motivovaný rovnakým 271-hp, 2,0-litrový preplňovaný štyri a päť-manuál rýchlosti, ktorá poháňať štandardné Evo. To je v poriadku u nás, keď videl, že ťažšie, štandardný model je schopný 0-60 mph v 5.0 sekundy a štvrť míle v 13.6 na 101 mph ["New Wave-Slingshots," C / D, jún 2003]. Ťahanie ľahšia záťaž, RS spálilo na 60 v 4,8 a cez štvrťroku 13,5 na 102. Ak by ste mali naviac 21.421dolar ležať, mohol si kúpiť 333-hp BMW M3, ale nebudete ani nejde, aby 60 alebo štvrťrok ["Kompaktný Adrenaline-Dodávka Systems," C / D, máj 2003]. Na rozdiel od jeho viac civilizovanej brata, je RS vybavený predným šikmými typu obmedzený-diferencovanosť spodničky, že Mitsubishi tvrdí, je lepšie pre agresívne sústruženie, ako otvorené jednotke štandardnej EVO. Neboli sme schopní tlačiť RS na hranici svojich možností, aby skutočne potvrdí LSD je účinnosť-sme nemali šancu si ju na dráhe, a to buď-však, jeho vynikajúce skidpad číslo (0.92 g oproti 0,90 g) ilustruje skrutkovitými diff schopnosť efektívne poskytovať viac sily na prednej Yokohama s najviac rukoväťou, čím dôjde k zlepšeniu hranicou sústruženie. Na našej miestnej slučke manipuláciu 10Best, RS cítil každý trochu ako vrtký a rýchly na jeho nohy ako štandardné Evo, ale pridal 10. do medznej meter. Je toho názoru, viac zapol na ceste, ako jeho "luxusné" kamarát, najmä vzadu, vďaka najväčšou pravdepodobnosťou v novom extrudovanej-hliníkové priečky len na zadku zadných sedadiel. Viditeľné veka batožinového priestoru až, priečka vystuží zadné štruktúru a pomáha udržiavať zadný koniec zasadil, aby sa RS jednoduchšie a menej vlasatý k rakete von zo zákruty. Do a von z vysokorýchlostných zametacie stroje, RS jednoducho stále hovorí, "Rýchlejšie! Rýchlejšie!" Zapína bežne užíva na 70 mph nezdalo hrozí v 90. Brzdenie je stále vynikajúci, rovnako, s prednou a zadnou Brembo strmene vymazávacích 70 mph za necelých 167 ft, ale to je ešte 10 stôp dlhšia než je štandardná vozidla vzdialenosti s ABS. Ako denný vodič, RS možno nie je najväčší nápad. Vymoženosti, ktoré sú bežné v 10.000 dolárov econoboxes chýba. A bez zvukovej izolácie, Buzz z motora sa javí ako šelest v porovnaní s rockového koncertu z okruhliakov, špina, piesok-nič, naozaj, odskočí off podvozku. Predstavte si, drvenie CornNuts v oceli-džbán mixéra, a dostanete predstavu. Ale ak si môžete dať s hlukom, alebo ak hľadáte pre dokonalú rally-auta štartovací balíček, je to ťažké na vrchole RS. A ak nejako v roku 2004 čísla RS tieto nie sú na vás urobí dojem, '05 's najväčšou pravdepodobnosťou bude. Tento pokles, RS dostane päť viac konskej sily (až 276), 13 ďalšie libra-stop krútiaceho momentu (až 286), elektronický aktívny medzinápravový diferenciál, a zníženej telesnej hmotnosti, hliníková strecha a tenšie klampiarske a podsvietenie sklo. V mnohých ohľadoch, RS je štvordverový ekvivalent Lotus Elise-ako surový ako pleti koleno, ale krvácanie nikdy necítil tak dobre.